Make it happen

Nå kom jeg på at jeg pleide å ha en t-skjorte med neonrosa skrift der det stod “make it happen”. Lurer på hva som skjedde med den…?

SOUNDTRACK: Blackbird Blackbird – There Is Nowhere

Nå er det 26 timer til eksamen  være levert inn, og jeg er klar for kamp. Forhåpentligvis (og dette er jeg fullt i stand til) klarer jeg å bli ferdig så jeg rekker å levere før kontoret stenger i dag, MEN hvis ikke rekker jeg det fint i morgen, også. Null stress. Dette går fiiiint.

Og ellers er det mandag og jeg klarte for én gangs skyld å komme meg opp før 10 – tenk, jeg våknet 6:15 av meg selv! Sov videre til 7 da, men uansett. Planen min var jo i utgangspunktet å være ferdig med eksamen før helga slik at jeg kunne trene og kose meg i dag, men slik gikk det altså ikke. Dermed skal jeg skrive som en gal i dag, bli ferdig med det jeg er overbevist om at er tidenes kjedeligste fag (kjedeligst i dette skoleåret, i alle fall) og trene og slappe av i morgen. Ja. God deal! GO! Ha en flott dag, pusekatter!

4 kommentarer

Siste innlegg