One more time

SOUNDTRACK: Röyksopp + Robyn – Do It Again ♥

Jeg er verdens dårligste student. Jeg har nok en gang fanget meg selv i the evil circle of procrastination, noe som resulterer i at jeg i dag MÅ skrive ferdig oppgaven som skal leveres innen kl. 10 på tirsdag. Kl. 10 på tirsdag, sier min onde/late hjernehalvdel, du trenger jo ikke stresse ennå!? Jo, sier den andre mer pliktoppfyllende delen, du MÅ, fordi i morgen kan det hende du våkner opp med hodepine og det er ikke så koselig og i alle fall ikke positivt for sluttproduktet.

Det er ikke det at oppgaven er så vanskelig. Det er heller ikke det at jeg skal skrive så enormt mye. Jeg bare mangler det lille snevet av selvdisiplin som skal til for å gi meg selv et spark bak og faktisk komme i gang. Hjemmeeksamen er ikke en bra løsning for meg, det er rett og slett for mye tid. Tid som jeg heller bruker på å spille Pet Rescue Saga, se Entourage og alt mulig annet, egentlig. Åh, jeg har bare lyst til å legge meg under dyna og grine.

Bare for å illustrere hvordan det egentlig går:

Jupp. Hurra. Men nå skal jeg prøve å jobbe. Lover.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg