Crop top

Jeg elsker crop tops, eller magetopper på godt norsk.

APROPOS INGENTING, ikke noe er så irriterende som når noen (norsktalende) sier noe på engelsk og sier “som vi sier på godt FRANSK”. Hva i all verden er det for noe å komme med? Hørte det på et sånn der før-MGP-program her en kveld, argh!

Men ja, magetopper. Det er ikke det at jeg har den flateste magen eller de sykeste abs-ene, men jeg synes jeg ser bra ut i korte topper, så da bruker jeg det. Samlingen min begynner å bli nokså brukbar nå, og jeg har både fine og mer hverdagslige. Den siste i gjengen er denne tilsynelatende enkle sorte som jeg kjøpte på eBay for tretti (!) kroner.

Med hjerteutskjæring i ryggen! ♥

Den er jo fremdeles nokså enkel da, men veldig fin for det! Det høres litt ekstremt ut siden jeg er en S/M i norske størrelser, men Asia-størrelser er HELT annerledes og jeg bestilte i XXL. Er godt fornøyd med passformen, og tror den hadde blitt for kort om jeg tok en mindre størrelse. Du finner den i både sort og hvit her.

11 kommentarer

Siste innlegg