Sunday no. 2

SOUNDTRACK: The Blues And Greys – New Shores

♥  Jeg startet dagen med en fin gåtur i sola før frokost med mannedyret for første gang på en uke. Det var skikkelig fint og ga meg en veldig fin start på mandagen som kjennes ut som en søndag.

♥  Jeg har rettet noen heldagsprøver i engelsk og kjenner at jeg gleder meg til å være lærer på heltid.

♥  Game of Thrones er fremdeles AWESOME og jeg klarer egentlig ikke vente helt til neste mandag på en ny episode (som alltid).

♥  Meksikansk gryterett (fra pose) er veldig undervurdert.

♥  Jeg har bestilt meg iPHONE! Ikke en 5S eller engang 5C, fordi jeg føler ikke behovet for å ha det nyeste nye og blir nok ekstremt fornøyd med min 4S. Jeg har selvfølgelig vært innom eBay og bestilt skjermbeskytter, tre forskjellige cases (ops) og en sånn “wallet”-sak der jeg kan ha kort og mobilen i – sistnevnte med blomsterprint! JEG GLEDER MEG SÅNN TIL DEN KOMMER.

Det her er altså dagen min i korte trekk, pluss at jeg har laget enda et armbånd à la disse og jeg har spist Smash-sjokolade og Ballerinakjeks. Det er nemlig påskeferie fremdeles og i dag har egentlig vært mer en søndag nummer to enn en mandag. Virkeligheten, med forelesning og lesesal, venter i morgen, så nå skal jeg legge meg og lese litt i The Quantum Thief før jeg sovner. Håper dere har hatt en fin påske! 🙂

(bilder fra weheartit)

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg