I can’t take my eyes off you

Bombay Bicycle Club – Eyes Off You

Dessverre ingen ordentlig musikkvideo (ennå), men denne sangen er så utenomjordisk fin og jeg har hørt den cirka en uke i strekk(-ish). Jeg vil bare legge meg ned og tenke og skrive dype tekster og tegne alt som foregår i hodet mitt.

For tro meg, det er mye.

This is my favourite song at the moment. I love the out-of-this-world feeling this song gives me, and I’ve been listening to it on repeat for a week or so. I want to lie down and think and write deep stuff and draw everything that goes on in my head. Which is a lot.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg