Lookbook Monday: The maxi skirt


(lookbook.nu)

I helga kom maxiskjørtet jeg bestilte meg for en liten stund siden i posten, og jeg liker det SÅ godt! Er samtidig litt i tvil om hvordan jeg skal style det, så denne mandagens lookbook ble dedikert til maxiskjørtet. Mitt er i mørkegrått jerseystoff og er tenkt mest til casual bruk, men det er selvfølgelig fullt mulig å style det opp, tenker jeg. Det er jo litt utenfor min vanlige stil, men man må jo teste nye ting iblant, ikke sant?

The maxi skirt I ordered a while ago arrived in my mailbox during the weekend, and I REALLY like it! At the same time I’m not too sure how to style it, så this Monday’s lookbook is dedicated to looks featuring the maxi skirt. Mine is in dark grey jersey and is more casual than some of the skirts above, but it’s of course very possible to dresss it up in my opinion. A maxi skirt is kind of outside my regular style, but one needs to test new stuff sometimes, right?

2 kommentarer
    1. Elsker maxiskjørt og maxikjoler 😀 det er så behagelig og pent 🙂 sliter mest med sko til jeg siden joggesko er min absolutte favoritt til mine vonde føtter :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg