Student, teacher, lifeguard, friend, girlfriend, child, aunt, sister

Det er en del som skjer for tiden. Det er en del som skjer på skolefronten i form av prosjekter og fremføringer, tentamen nærmer seg for engelskklassen min og dermed er litt stress rundt dét og i tillegg har jeg badevaktjobben to ganger i uken. Og så skal jeg jo også ha et sosialt liv innimellom!

Jeg er alltid trøtt og har lyst til å sove, men når jeg legger meg tenker jeg på alt jeg skulleburdemåtte ha gjort og får ikke sove på grunn av det. Så våkner jeg lite restituert, fremdeles stresset og i ganske dårlig humør. At jeg i tillegg ikke har lyst på mat uansett hvilken tid på døgnet det er får meg ikke til å fungere sånn over måte. Så det er en litt traurig periode jeg er inne i akkurat nå, men jeg har stor tro på at det allerede i morgen blir bedre – da blir vi nemlig ferdig med en siste presentasjonen og dermed alle semesteroppgavene for i år!

I morgen er også dagen for lektorlinjeforeningenes vårball, og jeg gleder meg som en liten unge. Ballet finner sted i Storsalen i Trondheim med middag og underholdning og alt, men før det skal en liten gjeng samles hos meg. Og det blir så gøy! Når jeg også nevner at tema for årets ball er blomster skjønner dere nok at jeg er i mitt ess. Jeg har så mye blomsterrelaterte klær og accessoirer at jeg har vanskeligheter med å velge, haha!

Se så, bare ved å skrive denne posten føler jeg meg allerede bedre. Straks skal jeg stikke og ha ukens engelsktime, og så må jeg rett på badevaktjobben etterpå. Busy days, men slik er det  når man tar på seg alt man på seg kan ta. Har du mye å gjøre for tiden?

Just a whiny post about how much I have to do at the moment, with my jobs, my studies, my friends and family and everything. Blah.

5 kommentarer
    1. Jeg skjønner så utrolig godt hva du mener. Sliter selv med å få sove på kvelde, fordi jeg burde lest, hybelen burde vært vasket, skittentøyet er overfylt og listen fortsetter. Blir godt med påskeferie!

    2. Uffda, så utrolig fælt :/ Håper situasjonen bedrer seg, og synes du er superduperflink som klarer alt sammen! Håper du får det fantastisk på vårballet, og selv reiser jeg til London når det pågår. Gleder meg, tihi 😀 !
      – Siri

    3. Håper det blir bedre snart 🙂 forferdelig å være så stresset, og iallefall å ikke klare å spise ordentlig! Jeg er i praksis fra høgskolen hele semesteret og har masse oppgaver. Så nå er det snart tid for å legge meg….. Føler meg hauggammel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg