Needle felting

Nå har jeg gått til innkjøp av diverse needle felting-utstyr på eBay. Dere skjønner det, jeg følger @ribo2009 på instagram, en person som legger ut bilder av diverse leker og figurer. Jeg vet ikke om vedkommende lager dem selv, men de er i alle fall laget av  noen, ved hjelp av akkurat needle felting. Bare se:

At det går an, sier jeg bare! Så utrolig søte! Jeg har ikke akkurat ambisjoner på samme nivå som dette, men jeg skal i alle fall prøve. Så i skrivende stund er ull og nålkit på vei til meg. Her er flere bilder av needle felt-figurer som jeg fant på Weheartit.


(whi)

Så har jeg i alle fall noe å finne på i sommerferien! (jeg har nemlig ikke skaffet meg sommerjobb opsi)

I’ve totally fallen for needle felted animals, so I did some research and wound up buying some supplies on eBay to get started. The first pictures are unbelievable, and I have no intentions making something that pretty, but at least I’ll try. Now I have something to do during summer break! (because I haven’t really managed to get a job yet, ooops)

7 kommentarer

Siste innlegg