Billig vs. dyrt: Essie neglelakk

Jeg har to beauty-produkter jeg ikke kan få nok av: Leppestift og neglelakk. Etter hvert er jeg blitt ganske kresen på neglelakker, for siden jeg er så utålmodig er jeg avhengig av at lakken a) tørker raskt, b) dekker godt og c) holder en stund (jeg gidder ikke fjerne og legge et nytt lag hver dag). Jeg har funnet ut at OPI og IsaDora sine neglelakker er ganske gode, men jeg  jo teste Essie, også! Spesielt etter Kristin sitt lekre innlegg, hihi.

Jeg handler jo selvfølgelig på nett, og starter med å sjekke prisen på en norsk nettbutikk, som f.ek.s Nelly.com.

129 kr pr. flaske der, altså. Dette er vel prisene H&M og lignende har på Essie-lakkene, og da kan jeg jo like godt gå i butikken og kjøpe. Nei, det må jo finnes noe billigere!

Over til min trofaste venn, feelunique.com.

Ok, over 15 kroner avslag i forhold til Nelly.com, men fremdeles – over hundre kroner for en flaske neglelakk? Det  være et billigere alternativ!

Hello, Beautybay.com.

And we have a winner! Beautybay.com har en fastpris på 75 kr på Essie-lakker (både 15 og 13,5 ml) og de har ganske ofte prisavslag på den ellers lave summen. Hurra! Jeg fant for eksempel disse to:

Som dere ser er disse på tilbud akkurat nå, og i tillegg får man 15% rabatt ved å bruke koden “TIMETOSHINE”, så jeg betalte henholdsvis 55 og 49 kroner for disse to. og Beautybay har som alltid fri frakt! (og dette skriver jeg helt frivillig uten kompensasjon av noe slag, jeg lover)

8 kommentarer
    1. Jeg syns neglelakk er håpløst uansett pris jeg… Har dior neglelakker, chanel osv som jeg også syns flasser av med en gang. På tuppene.. Mulig det er neglene mine som er svake og knekker for mye… Håpløst!

    2. Du er som sagt tidligere rå på salg og lave priser, jeg liker! Kjøper alltid Essie neglelakkene fra ebay til 65 kr eller noe slikt. Tror brukeren hetter salonsupplystore, eller noe sånt 🙂 /Jeg brukte å kjøpe neglelakkene mine der i alle fall, haha :’)
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg