DIY vase

 

Jeg pleier noen ganger å kjøpe smoothien Froosh på skolen for å få et lite energiboost på lange dager, og siden jeg er en liten luring (hehe) så tar jeg med flaskene hjem og vasker dem opp. Gjenbruk, folkens! I dag kom endelig dekorteipen jeg bestilte på eBay for en stund siden, og den kombinert med Froosh-flasken ble en søt liten vase, som kan brukes både til blomster og pensler/blyanter/sminkekosteri mine øyne. Det skal ikke så mye til!

Du trenger:

Froosh-flaske (eller en annen glassflaske av ønsket størrelse)
Dekorteip el.l. (jeg brukte denne)

Hvis flasken fremdeles har etikett på:
Zalo*
Oppvaskbørste*
Stålullpads (koster sånn ingenting på Rema 1000)*

Hett tips for å få bort etikettlim fra glass: Bruk stålullpads og Zalo! Det blir ingen riper på glasset og limet blir helt borte, jeg lover.

It sometimes does not take much to upgrade a used glass bottle to a cute vase or pencil cup. I bought the decor tape here and put it on a Froosh smoothe glass bottle. I recommend using dish soap and steel wool pads to remove the label glue, it removes everything without scratching the glass!

8 kommentarer

Siste innlegg