Crystal clear

Jeg liker steiner. Krystaller, altså. (og fine steiner generelt)

Jeg liker å bruke slike smykker. Jeg har tre. Jeg vil gjerne ha flere.

På Etsy har de en hel del fine. Søk på “quartz” i Jewelry-seksjonen.

Og så fant jeg disse:

De er fra Anouk, men jeg lurer på om det var de siste, jeg finner nemlig ikke igjen dem i butikken hennes. Anbefaler likevel å kikke innom om du liker slike smykker, for hun har bare slikt! Og så sender hun fra Australia for 18 kr, og det er ganske fint.

2 kommentarer
    1. Minner meg selv litt om Gollum når jeg ser på disse herlige steinene. ” My Preciouuuss”
      Likte utrolig godt de øredobbene, har aldri sett noe lignende- og da likte jeg de selvfølgelig bare enda mer 😉
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg