Lipstick queen

Jeg er helt hekta på leppestifter. Jeg synes det er så fint! Dessverre kommer jeg aldri på å ta med meg leppestiften noe sted, så den varer helt til jeg spiser noe eller drikker. Og det er jo ikke særlig lenge! Uansett, da shoppestoppen var ferdig bestilte jeg med én gang to leppestifter fra salget hos Makeup Mekka. Jeg valgte Backseat, en mer nøytral nudefarge enn Most Wanted Nude (sistnevnte var for lys for meg), og Wonderful, en søt vårlig rosafarge.

Og slik ser de ut på:

Backseat er veldig nøytral og slettes ikke for lys for meg. Makeup Mekka sine leppestifter er i mine øyne (eller på mine lepper, hø hø) veldig gode, og Backseat er intet unntak! At den i tillegg kostet 29 kr gjør ikke akkurat saken verre. Wonderful er, som dere ser, rosa og mer skinnende enn de fleste andre fargene hos Makeup Mekka. Rosatonen er likevel ikke så fremtredende, og for meg som helst liker litt diskré leppestifter der dette perfekt!

As my shopping break ended last Friday, I had to make a lipstick purchase at Makeup Mekka. I ended up with Backseat and Wonderful, one nude and one pink, and I am very content. And the fact that they cost 29 NOK each does not exactly ruin my mood!

5 kommentarer
    1. Åhh. De var fine! 🙂 Er helt hekta jeg også, forresten. Haha. Vet ikke hvor mange jeg har engang, men det begynner å bli en god del i hvert fall. 🙂

    2. Jeg synes også leppestiftene deres er svært gode, men lipglossene står jeg fint over.
      Har Backseat selv og liker den svært godt, men den er mer oransje på meg faktisk. Sikkert fordi jeg er så blek, hehe 😉 Når shoppestoppet er over vil jeg gjerne skaffe meg Wonderful- hælledussan for en fin og girly farge!
      – Siri

    3. Camilla: Jeg kjøpte en oppbevaringseske med små rom til hver leppestift (plass til 25 stk eller noe) på eBay for en stund siden, og det var mange nok da, men nå må jeg velge bort noen som ikke får være i leppestiftesken 🙁 First world problems, haha!

    4. siribokoholiker: Liker ikke lipgloss generelt bortsett fra Hawaiian Tropic sine, yum! Hm, rart at den er annerledes da, men alle har jo litt forskjellig leppefarge så det kan jo ha noe med det å gjøre 🙂 Ja, er den ikke fin? Og så er det litt skimmer i den, også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg