How to style: The blue blazer

For en (veldig) god stund siden spurte søteste Siri om jeg kunne lage et stylinginnlegg med en kongeblå blazer (og diverse annet som kommer etter hvert, lover), og her er det. Jeg vet ikke om blazeren jeg fant på Polyvore er akkurat som du så for deg hverken i form eller farge, meeen jeg tror plaggene jeg har kombinert med passer uansett. Håper du synes forslagene mine er nyttige, i alle fall!
Blue blazer

Keepin’ it simple
 med hvit t-skjorte og sort tilbehør, men legger til litt mønster ved hjelp av buksa. Føler også at et valgfritt statementsmykke kan passe fint inn her?

Blue Blazer

Nå ble det mye blomster her, men jeg synes denne kjolen (og lignende) hadde vært utrolig fin med en blå blazer over og enkelt tilbehør. Tross alt er blomster en stor hit i vår/sommer også, så da er det bare å kjøre på!
Blue Blazerr

En litt mer casual look for den som er glad i skinny jeans og sneakers (les: meg). 

Hvordan ville du stylet en blå blazer?

A reader asked me if I could show how I would style a blue blazer and I of course accepted the challenge! Well, it was not much of a challenge as I easily found pieces that at least I thought matched the blazer, and this is what I came up with. How would you style a blazer like this?

7 kommentarer
    1. Kjøpte meg nettopp en mørkeblå blazer 😛 iallefall blazeraktig. kommer til å gå med den sånn som det nederste bildet tror jeg.

    2. aww, tusen takk du 😀 Jeg likte antrekkene godt, men jeg er ikke så veldig glad i blomsterprint. Men jeg kom på at jeg kan bytte ut blomsterprintbuksen med leopardprintbuksen min og den blomstrete kjolen med en stripete kjole. Det siste var veeeeldig meg, awesome! Tusen takk, og keep up the good work 😉
      – SiriSI

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg