Beauty essentials

Her er fem produkter jeg bruker daglig og egentlig ikke klarer meg uten.

ACO Spotless Deep Cleansing Daily Face Wash (man, langt produktnavn) bruker jeg hver kveld etter å ha fjernet sminken. Den er drøy i bruk og er for meg og min hud veldig god. Ikke tar det lange tiden å bruke den heller, noe som er et stort pluss for meg. Daily Face Wash kan kjøpes på apotek og koster 90-95 kr.

theBalm Sexy Mama Anti-Shine Translucent Powder er min beste venn. Jeg får lett skinnende hud i pannen i løpet av en skoledag, men om jeg legger på dette pudderet om morgenen er jeg like fin (og ikke svett) når jeg kommer hjem på ettermiddagen. Jeg bruker kun dette produktet, noen ganger sammen med bronzer og blusher, daglig. Jeg kjøper mine theBalm-produkter på feelunique.com, der er de billigst!

Coop Änglamark Body Lotion er den beste lotionen jeg har prøvd, tror jeg. Den er lett men samtidig fuktgivende nok for min hud, og jeg bruker den både på kroppen og i ansiktet uten at den blir for fet for sistnevnte. Som dere kan lese på flasken er den uten parfyyme, farge og konserveringsmiddel, og den er tvers igjennom økologisk. I tillegg koster den under tretti kroner og kan kjøpes på alle Coop-butikker.

Jeg drar ikkee noe sted uten Savexen min. Denne lille krukken har vist seg å bli min beste venn i kampen mot de stadige forkjølelsessårene mine, da den fungerer bedre enn alle spesialsalvene jeg har prøvd (og jeg har prøvd de fleste). Jeg bruker den hver dag og jeg er ganske sikker på at den har en forebyggende effekt, for jeg kan ikke huske sist jeg har hatt forkjølesessår på leppene! Savex kan kjøpes på Vita og Cubus (sikkert flere steder, men det er der jeg har sett den, i alle fall) og koster 45-50 kr. Den er veldig drøy i bruk, jeg tror jeg med sikkerhet kan si at jeg ikke kjøper mer enn én i året. Og jeg bruker den hver dag! Veldig god mot leppene, selv hvis du ikke har forkjølelsessår.

Lush Tea Tree Toner Water bruker jeg morgen og kveld før jeg bruker fuktighetskrem. Jeg har brukt den fast i tre år og kunne ikke tenkt meg å bytte! Lush er superdyrevennlig i tillegg, så jeg skader ingen ved å bruke denne (flasken er også 100% resirkulerbar). Tetreet har blitt brukt av aboriginerne i alle tider mot hudinfeksjoner og hudproblemer, så for meg som har lettere problemhud (om man kan si det) er denne kjempefin.

Hvilke produkter klarer ikke du deg uten?

These are my favourite beauty essentials which I use every day. A wash gel from the pharmacy, theBalm’s Sexy Mama anti-shine powder, an ecological body lotion (which I also use for my face) from the grocery store, a lip balm which is super for treating cold sores and a tea tree toner from Lush. Are there any products you can’t live without?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg