My seat

Helt siden vi flyttet inn (for et og et halvt år siden plusspluss) har jeg lengtet litt etter å ha min egen plass. I en toroms på 40 kvadrat er det ikke så lett å finne sin egen oase, og selv om mannedyret mitt har sin faste plass ved stasjonær-PC-en sin på soverommet har det liksom ikke vært helt det samme å ha sofaen for seg selv.

Da jeg bodde hjemme hadde jeg en puff på rommet mitt, en brun og egentlig ganske stygg liten sak MEN den har oppbevaringsrom inni og er samtidig en ekstra sitteplass. Perfekt for en studentleilighet med andre ord! Jeg hev ut alle skrivebøkene og arkene jeg av en eller annen grunn har gjemt på fra dagene på videregående og tok med meg hele greia til byen, der den ble fylt med bøker, smågavene mine (har alltid litt småtterier liggende i tilfelle) og litt diverse. Men det ble jo litt kjedelig (og ikke minst nokså stygt) om den skulle stå ved veggen uten noen videre funksjon, så ved hjelp av det ene lammeskinnet vårt og alle sofaputene (mannedyret synes de er unødvendige uansett) fikk jeg meg en liten lese-/blogge-/skrivekrok.

Lammeskinn fra JYSK (tror jeg, fikk i gave), hvite putetrekk fra Søstrene Grene (22,90/stk!) og rosa pute fra Nille.
Happylights fra eBay, gardiner fra IKEA.

 

With the help of an ottoman/footstool (I seriously don’t know what the correct term is?) I made a little reading corner for myself by the window. You can’t really see it as it is covered in pillows and my lambskin, but it’s there! My new reading/blogging/writing corner is so cozy! The white pillow covers are from Søstrene Grene (and they cost like 22,90 NOK each!), the pink pillow is from Nille, the lambskin is from JYSK, the curtains are from IKEA and I bought the happylights at eBay.

2 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg så godt igjen! Spesielt i det du sier om typen, min bor nærmest ved den stasjonære- haha.
      Ellers liker jeg meg godt med skrivepulten min, men det blir som oftest sofaen.
      Synes du fikk til et nydelig og koselig resultat, tihi 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg