Lizzy Grant


(whi)

Og jeg som skulle være flink med bloggingen denne uka… Slik gikk det i alle fall ikke i dag, siden jeg dro til søsteren min sånn 40 minutter etter at jeg stod opp, var der frem til halv fire, dro hjem, handlet mat, laget mat, spiste mat og så sovnet jeg på sofaen. Ops?

I was supposed to be a good blogger this week… Well, that’s NOT the case of today, as I went to my sister’s place like 40 minutes after I got up, I stayed there until 3:30, went home, went shopping, prepared dinner, ate dinner and then I fell asleep on the couch. Ops?

4 kommentarer
    1. Ops ja, gårsdagen var ikke helt min dag :p Så ble ikke så masse skolearbeid da. Skulle reise hjem til familien, men så klarte jeg å ta feil båt(satt på hele turen og skjønte ingenting da jeg kom fram til riktignok feil sted). Herregud så flaut det var, haha :p Men jeg kom meg hjem til slutt!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg