Hot or not: Dungarees


MONKI  //  NEW LOOK


H&M  //  UNIF


EBAY  //  EBAY


BIK BOK  //  BIK BOK

Dungarees, overalls, snekkerbukse, selebukse – kjært barn har mange navn. Jeg husker jeg hadde en langbent modell da jeg var rundt 10-12 år, og jeg skulle ønske de fremdeles gikk på (men heldigvis har jeg fått både hofter og rumpe siden den tid)! Det ser ut til at slike bukser/shortser gjør et aldri så lite comeback i vår, selv om det var noen å spotte i høst, også. Jeg er veldig gira på å kjøpe en shorts-variant når shoppestoppen er over, men så er det ganske kult med bukse også da… Eller, hva synes du, hot eller not?

I had a long-legged kind of dungarees when I was 10-12 years old, and I really wish they’d still fit! (although, I am glad I got both an ass and some hips) It looks like these kind of pants/shorts are having a bit of a comeback this spring, but I do remember seeing some in fall time as well. I am kind of craving a short type once my shop stop is ended, but then again, the ones with the pant-length are quite cool, too… What do you think, hot or not?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg