Sunday inspo


(whi)

Hei, dere! I går gikk det litt fort i svingene og plutselig var jeg på bursdagsfest, så det ble ikke noe blogging (selv om jeg hadde tenkt det). Vi hadde det kjempegøy, og det var utrolig trivelig å treffe igjen folk fra ungdomsskolen som jeg ikke har sett på flere ååår. Sykt hvor fort tiden går!

I dag kjenner jeg at det blir en litt avslappet dag på sofaen (noe det blir hver søndag) med store planer om å gjøre så lite som mulig. Hurra for søndag!

Hi, guys! Yesterday disappeared in a blur and suddenly I was at a birthday party, so I did not get to blog (even though I planned to). We had a lot of fun at the party, and it was so great to meet people from lower secondary school, whom I haven’t seen in several years. It’s amazing how fast time passes! I sense today is going to be a major relaxation day on the couch (like most Sundays) and my plan is to do as little as possible. Sunday, hurrah!

2 kommentarer
    1. Nydelig inspo 😀 likte godt den grønne skjorten( jeg merker at skjorter er noe jeg mangler i skapet). Men jeg er eeekstremt kresen på skjortene, for ellers blir de ikke brukt :p hehe
      xx Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg