Favs from Lookbook Store

Lookbook Store, ass. Der kan du egentlig finne det beste fra eBay til en litt høyere pris – men til gjengjeld får du det du bestiller, både mht. farge og størrelse. Det er i alle fall mitt inntrykk etter de par-tre gangene jeg har handlet der. Her har jeg funnet noen favoritter jeg helt klart kunne tenkt meg, men som jeg ikke skal ha fordi jeg ikke skal kjøpe noe på MINST to måneder (vel, en måned og to ukerih nå da, hehe). Men de har mye fint. Mye fint. Heh…

Lookbook Store is like a comprimated version of eBay – they have the nicest things for a slightly higher price than most eBay sellers. But on the other hand you can be sure that you actually get what you pay for, considering both colour and size. At least that is my opinion after ordering from their webstore a couple of times. Here I collaged together some favourites of mine, but I’m not going to buy any of it because I’m not buying anything fashion-related for at least two months (well, one month and two weeks-ish now, hee hee). But they have a lot of nice things. A lot of nice things. Heh…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg