Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Hei, fine! Da er det mandag (igjen) og jeg startet dagen hos legen der hun fjernet føflekken jeg hadde under armen. SYKT ekkelt å høre skalpellen skjøre i huden/kjøttet mitt, men ellers gikk det fint. Det var første gangen jeg har blitt kuttet i og første gangen jeg blitt sydd i også, for den del, så jeg var veldig nervøs, og når jeg er nervøs, fniser/ler jeg. Dere kan jo tenke dere hvor lett det var for legen når jeg lå der og ristet! Men, tross alt, det gikk altså bra, og nå har jeg fire sting i huden. Nå skal jeg straks spise frokost med mannedyret før jeg starter på mandagsoppgavene mine: Lese litt pensum, rydde og finne ut hva vi skal ha til middag. Håper dere får en flott dag videre!

Hi, lovelies! It’s Monday (again) and I started my day at the doctor’s where she removed the mole I had under my arm (below the armpit). It was such a DISGUSTING sound when she cut into my skin/flesh, but apart from that, it went fine. It was the first time someone cut into and the first time someone has sewn me together as well, so I was very nervous, and when I’m nervous, I giggle/laugh. You can imagine how easy it was for the doctor when I was lying there shaking from laughing. But, like I said, it went fine depsite everything, and now I have four stiches. I’m about to eat breakfast with my boyfriend and  after that I’ll do my Monday “chores”: Read some school-related stuff, clean the place up and figure out what to eat for dinner. I hope you all are having a great Monday!

2 kommentarer
    1. Nydelig inspirasjon- og jeg eeelsket det andre antrekket som var så sporty og kult 😀
      haha, må ha vært en komisk situasjon det der ja. Kos deg i dag! Du er heldig som ler av nervøsitet! Sliter med nervene og jeg kan lett ta til tårene dersom det blir riktig ille….. Det hadde vært mye morsommere med litt latter da, haha 🙂
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg