Finally

Endelig skal jeg se The Desolation of Smaug (del 2 av Hobbiten-filmene) på kino! Jeg, mamma og pappa hadde en tradisjon med å se Ringenes Herre-på kino, og vi fortsatte like godt med Hobbiten, også. Den har gått på kino i godt over en måned nå, og endelig stemte det både med tid og sted for oss alle sammen – mannedyret inkludert. HURRA, jeg gleder meg sånn! Aller først skal vi ut og spise, og så bærer det bort på Prinsen kinosenter!


(whi)

My parents and I had this tradition of seeing the “The Lord of the Rings” movies in the cinema when they came out (years ago), and we went on with this tradition when “The Hobbit” was adapted onto the movie screen. Tonight it’s finally time, even though it has been shown in cinemas for more than a month, and I am so excited! First we’re eating out and then we’re off to the cinema!

SOUNDTRACK: Ed Sheeran – I See Fire
Weeeee!

7 kommentarer
    1. Håper dere koste dere massemasse, og denne filmen var superduperbra! Jeg likte den kjempegodt, og synes den var minst like god som den første. I tillegg elsker jeg kjærlighetshistorien, lovely 😉
      – Siri

    2. sarai94: Jeg syntes den var skikkelig bra jeg også, selv om de hadde VELDIG fri fantasi når de omskrev den til et filmskript! Men det fungerte veldig bra, så no hard feelings fra meg 🙂

    3. sv- Har dessverre ikke lest boken, så aner ikke om det samsvarer godt med boken eller ikke. Slutten på ringenes herre trilogien av filmene er visst helt ulik bøkene om jeg ikke tar feil? Var i alle fall det typen sa, hehe 🙂 Har ikke lest noe av bøkene faktisk…

    4. sarai94: Åh, det må du, den er kjempebra! Hmmm, neeei, jeg tror de er veldig tro mot originalhistorien, jeg har i alle fall ikke reagert på noe og jeg har lest Ringenes Herre tre ganger, haha!

    5. Sv- Han har ikke lest den ferdig riktignok, så han har sikkert bare hørt falske rykter :p!
      Synes Ringenes herre blir for dystert, men regner med Hobbiten ikke er det- ettersom at det er en barnebok.
      wow, tre ganger er sykt imponerende! Jeg kan bare skryte av å ha lest Harry Potter 6 ganger. haha 😀 Barndommen min <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg