Make sure you’ll try to conjure the wind

Jeg hørte denne sangen for første gang på radioen i dag. Noen ganger, når jeg hører en virkelig bra sang, så mister jeg regelrett pusten. Det er helt sant, det er nesten som om jeg får et slag i magen, og da bare vet jeg at denne sangen skal inn på Starred-lista mi på Spotify og den skal høres i hjel. Og i dag var altså det Matt Corbys Brother som satte i gang denne reaksjonen.

Dette er en stripped-versjon, men her kan du høre studioversjonen.

I heard this song for the first time on the radio today. Sometimes, when I hear a really good song, I lose my breath. Literally. It’s like I get punched in the stomach, and then I just know that this song is going into my Starred playlist at Spotify and is going to be heard into pieces (I’m so good with words). And today it was Matt Corby’s “Brother”  which made all this happen. The YouTube video above is a stripped version of the song, but you can find the studio version here on Spotify.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg