Billig vs. dyrt: Wing Bra

På Nelly.no fant jeg denne luringen:


Magic Wing Bra, 399 KR

Lurt konsept for de som liker bar rygg, men 399 kr er for meg en del for mye å legge i en BH, så jeg tok meg meg ordene “wing bra” og søkte på eBay. Og her dukket det jammen meg opp en kandidat!

HER

Dette er ikke det samme produktet, men jeg har allerede mottatt min – til den nette sum av 55,42 kr – og den passer perfekt. Jeg bestilte (som dere ser) C-cup og den passer kjempebra (jeg bruker 70C til vanlig). Det tok ca. 2 uker før den kom (bestilte 14. desember, fikk den en av de første dagene i januar), og frakten var som vanlig fri. De selger bh-er fra A- til D-cup. Hurra for eBay!

I don’t like paying too much for stuff (after all, I buy a LOT) and I believe there are others who think like me, so I use my budgetista category to share some tips. Before the holidays I came over such a wing strapless bra on the webshop Nelly.com, but paying 400 NOK for a bra!? No thank you… Luckily, I managed to find this one at eBay for only 55,42 NOK, and it got to my mailbox in just a couple of weeks. I ordered one in cup size C as I use 70C in regular bras, and it fitted me perfectly. They offer cup sizes from A to D. Hurrah for eBay!

8 kommentarer
    1. Jeg har bare begynt å bruke sykehustape. hehe! Taper over niplene så man ikke ser dem gjennom kjolen eller hva det nå enn er, så er det fint med åpen rygg også 🙂 Hihi.

    2. Jeg tror ikke jeg hadde klart å bruke en slik bh… Hadde vært livredd for at den skulle falle av liksom, haha 🙂 Det er ikke så masse å holde opp, så jeg må nok alltid bruke en bh med stropper.
      Men lurt å gi slike gode tips da, for det er mange nydelige kjoler som krever slike bh’er! ; ) Og da er det stort pluss at man kan finne dem så rimelige på ebay!

    3. Den løsningen der har jeg ikke sett før. Sitter den greit der den skal og er den behagelig å ha på? Ser for meg at den klemmer på siden.

    4. sarai94: Haha, den sitter faktisk ganske godt, og som ofter bruker jeg kjoler som er tettsittende over brystpartiet, så for min del tror (håper) jeg den skal holde seg på plass. eBay er virkelig en lifesaver for en fattig studine ;-D

    5. Karro: Ganske ny for meg også, men veldig lur! Det er “lim” på sidene som gjør at den holder seg på et sted og det fungerer veldig godt. Jeg føler i alle fall ikke noe ubehag når jeg har den på, men det kan jo variere på størrelsen, tenker jeg. Ikke noen klemming her i alle fall! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg