Redhead

Ja, slik ser jeg ut nå. På håret mitt fungerte ikke fargen så enormt jevnt, så som dere ser er det mye farge på toppen og nederst i lengdene, men ikke i midtfeltet (det synes ikke såå godt på “ordentlig”, kameravinkelen fremhever det lyse). Påførte jevnt med farge, men det hadde tydeligvis ikke noe å si. MEN SÅNN RENT BORTSETT FRA DET liker jeg den nye fargen veldig godt og jeg føler meg som Ariel.

Jeg brukte denne, en toningsfarge, så det går ut etter 6-8 uker. Noe som kanskje ikke er så dumt med hensyn til det noe ujevne resultatet? På håret mitt ble det brukt to pakker, som ble ganske passe (det ble igjen litt, men det burde blitt brukt til de lyse midtfeltene). Det er gøy med forandring, og siden jeg liker den naturlige fargen min er det veldig kjekt med slike ikke-permanente endringer!

So, I’m a redhead at the moment. As you can see, the result is a bit uneven as the top and lengths are quite red but the middle section is a lot lighter. It doesn’t show this clearly “in real life” as the camera angle focuses directly on the lighter parts, but yeah, you get the picture. We (my boyfriend functioned as my hairdresser) used an even amount of product everywhere, but I guess that didn’t matter? Anyway, I’m happy with my new do, and I feel a bit like Ariel from The Little Mermaid! I used the colour on the picture, which is a no ammonia colourant and lasts for about 6-8 weeks. I used two two packs of colourant on my hair and that was approximately the right amount (there was some leftovers which I clearly should have added to the middle sections). Some change is always fun, and since I like my natural hair colour it’s handy with non-permanent alternatives like this one! 

8 kommentarer

Siste innlegg