Og vinneren er…

DA har jeg lest gjennom svarene deres og valgt en vinner. Det var flere gode svar, så jeg ble sittende og tenke litt før jeg bestemte meg for det jeg likte best:

“Jeg fortjener å vinne siden nyttårsforsettet mitt til 2014 er shoppestopp angående alt av sminke, klær, tilbehør og bøker. Så da hadde det vært greit med en slik premie, for da har jeg jo ikke shoppet det! (…) Hvis jeg vinner så kommer jeg til å gi bort leppestiften til bestevennina mi, for jeg har akkurat den samme 😉 Så da er jeg jo snill og gavmild også!”

Vinneren ble altså Siri, og grunnen til at jeg valgte akkurat deg er fordi jeg vet hvor hardt shoppestopp kan være. Samtidig vil jeg oppmuntre deg til å stå på og faktisk gjennomføre, og forhåpentligvis vil denne premien hjelpe litt på vei? I tillegg ville du gi leppestiften til en venninne i stedet for å beholde den selv, så da blir det bonuspoeng for snillhet.

MEN du glemte å legge igjen e-mailadressen din, så legg igjen en kommentar her med eposten din eller send en blogg.no-melding der du skriver postadressen din, så får jeg sendt deg premien! 🙂


Premien din, om du hadde glemt hva det var.

Til dere andre: Takk for at dere var med og bedre lykke neste gang! Det blir forhåpentligvis ikke så lenge til, konkurranser er jo GØY!



I started a little competition this Wednesday as a little kick-off to the new year, and today I chose Siri as the winner of the bling and lipstick you see above, hooray! As I have no sponsors and thus buy the prizes myself. In addition to the sick shipping fees we have in Norway (you would not believe it), this can turn out to be a bit expensive on my part, so I limit these competitions/give aways to Norwegian readers only. I am, after all, a poor student with a huge loan and a shopping addiction. Some day, huh…

4 kommentarer
    1. Oj, så utrolig morsomt 😀 tusentusen takk skal du ha!
      Ops, ja det glemte jeg gitt :)!
      mailadressen min er [email protected] ( veldig søt og uskyldig mail- jeg vet 😉 )
      Kanskje slipper du å sende det i posten? For vi går jo begge to på Dragvoll. Dersom du synes det blir for mye bry å sende det i posten, for det er det samme for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg