There’d be no distance that could hold us back

SOUNDTRACK: Death Cab for Cutie – The New Year (Demo)

2014, dere. Blir det bra? Blir det spennende? Blir det fylt med nye eventyr og fantastiske opplevelser?

For meg var 2013 et veldig godt år, selv om det var en del vanskeligheter også. Jeg og mannedyret mitt var nesten sikre på å gå hver til vårt en stund, men det ble (ganske åpenbart) ikke noe av, for her er vi, i leiligheten vår i Midtbyen, med pizza i ovnen og en god kosekveld i vente. To poser snacks, sier jeg bare!

Jeg fant også ut at jeg har valgt riktig for meg selv sånn yrkesmessig i 2013, noe som er en veldig god følelse å ha – spesielt når man føler man har gjort ting (og studier) på måfå i flere år. Jeg har en plan, den er god, den er bra og jeg skal bli en god lærer. Nei vent, ikke bare god, men veldig god. Bare vent.

Så, etter alt dette må 2014 bli rimelig bra for å toppe ’13. Noe jeg ikke tror skal bli noe problem. Tross alt har jeg fine venner, en ekstremt god familie, en kjæreste som elsker meg og livet foran meg.

 


 

So, guys, is 2014 going to be good? To be exciting? Is it going to be filled with new adventures and amazing experiences?

To me, 2013 was a very good year, even though it brought some hardships with it as well. At one point, my boyfriend and I was pretty sure that we wanted to end things, but that obviously did not happen – because here we are, in our downtown apartment with a pizza in the oven (not to be mistaken for a bun!) and a nice night in planned. Two bags of chips, I tell you!
I also found out that I have chosen the right path for myself career-wise, which is a very nice feeling to finally have after years of studies which have seemed to lead nowhere. I have a plan, it’s a good plan and I’m going to be one hell of a teacher. You just wait.

After all this, 2014 has to be quite good to top 2013. Something I doubt will be a problem. After all, I have great friends, an extremely great family, a boyfriend who loves me and my life ahead of me. 2014, I’m coming for you!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg