Nøtteknekkeren

Well hello hello hello!

Gjett hvem som er ferdig med eksamen x 2 – det er MEG! Jeg er strengt tatt ferdig med eksamen x 4, men den første har jeg vært ferdig med i flere uker og den andre ble unnagjort på fredag, så de regnes liksom ikke med i dag. For nå, dere, nå er jeg ferdig med begge fagdidaktikk-eksamenene mine (“eksamen” i bestemt flertall er forresten veldig vanskelig å skrive på PC, jeg legger alltid til en -ene for mye)!

Emil is the king. | via TumblrEmil is the king. | via TumblrEmil is the king. | via TumblrEmil is the king. | via Tumblr
Flott følelse illustrert av den kjekkeste skiskytteren Norge har å by på for øyeblikket. (whi)

 I morgen skal jeg dra sporenstreks til skolen for å a) printe ut utyskene og b) levere dem inn på insituttet. Dere er ikke problemet mitt lenger nå! Jeg er jo dronningen av å prokrastinere, så det at jeg er ferdig nå og ikke på torsdag (innleveringsfrist er innen torsdag er omme) er en bragd i seg selv. Når jeg i tillegg kan si meg relativt fornøyd med innholdet må vi vel alle bare bøye oss i støvet, men også samtidig undres: Er det slik at du (altså jeg) har knekket eksamensnøtta?

Dét spørsmålet tror jeg vi venter med å besvare til jeg har mottatt karakterene mine. Om tidligere erfaringer fremdeles gjelder er det en relativt stor sjanse for at magefølelse og faktisk resultat ikke er helt på samme nivå.

Den tid, den sorg – nå har jeg juleferie!

Funny Daily | via Tumblr

Still the queen of GIFs. (whi)

2 kommentarer
    1. WIIII 😀
      Hopper litt for deg og ønsker deg velkommen til Juleferien 2013 !
      Flink til å prokrastinere eg og, så no holder eg på å pakke til eg ska hjem, juhuu ! 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg