Blusekupp

Førpris: 249,-


Førpris (rosa): 149,-

For the nice sum of 60 kr. No kidding. SMIL.

Som dere sikkert har skjønt, evt. skjønner nå, er jeg midt i eksamensperioden og har dermed en del å gjøre. Prøver å få til i alle fall et innlegg hver dag, men dette er kanskje ikke tidenes mest innholdsrike blogg for tida. Det som er veldig fint er at dere stikker innom likevel og best av alt: Dere kommenterer! Flere har begynt å følge bloggen min på Bloglovin også, og det er så FINT. ♥

Jeg har lenge hatt en konkurranse i tankene, og tenkte jeg skulle ta en med juletema i helgen! Høres ikke det bra ut? Kan avsløre så mye som at det blir både litt sminke og litt bling, som en liten julehilsen fra meg til (en av) dere. Poster dette på fredag altså, så avslutter jeg den søndag kveld og sender allerede mandag morgen – så kommer den sikkert frem før jul (siden man anbefales å sende julepakker innen den 16. desember). På fredag altså, stay tuned!

4 kommentarer

Siste innlegg