Dazed and confused

Jeg er litt lost. Jeg gjør veldig lite og det lille jeg gjør har ingen betydning. Så jeg velger å stirre inn i en skjerm i stedet for å gjøre det jeg skal, sove som om jeg prøvde å sette verdensrekord og egentlig bare flyte med så godt jeg kan. Det må jo ta slutt en gang, jeg skal tross alt avlegge eksamen i pedagogikk om en uke og levere to eksamensoppgaver i fagdidaktikk om to uker, men akkurat i dag trekker jeg pusten og flyter med litt lenger. Så skal jeg svømme mot strømmen i morgen.

I går fløt jeg hele veien (de 200 meterne) opp til Bik Bok Trondheim Torg og kjøpte meg denne fine hvite saken. Som en del av adventskalenderen hadde de nemlig 30% avslag på alt hvitt, og denne har jeg siklet på en stund, så da ble det sånn. Ikke fortjent, ikke nødvendig, bare vil-ha-årsak. Som det som oftest er med meg.


Finfin!

I dag er det torsdag, noe som vil si badevaktjobbdag for nest-nest-siste gang i 2013. Gleder meg til juleferie. Da skal jeg leve litt igjen, tror jeg.

7 kommentarer

Siste innlegg