The Book Depository

Jeg MÅ bare tipse om min favorittbokhandel på nett, thebookdepository.com. Den er uten tvil den billigste bokhandelen jeg vet om, og så er det alltid fri frakt uansett hvor du bor. Siden den er utenlandsk, kan du ikke finne norske bøker på norsk her, men om du er som meg og leser engelsk like lett som norsk (eller nogenlunde) er The Book Depository en gullgruve. Jeg har nylig oppdaget Collins Classics, en pocketbokserie som (utrolig nok) består av klassikere, og det ekstremt fine med disse bøkene er at de koster 20-25 kr. For real.

Det er helt fantastisk. Og ja, de er komplette, ikke noen forkortede versjoner eller easy readers!
Se alle her

Utover disse klassikerkuppene har The Book Depository alle bøker jeg har søkt på i flere versjoner til forskjellige priser, så om man vil ha en skinninbundet utgave av Peter Pan (den har jeg) eller en pocketversjon av samme historie så får man det man er ute etter. De selger også almanakker, kalendere, notatbøker, tegneserier, etc.

Frakttiden varierer men går sjelden over to uker. Såfremt de har boken på lager blir den sendt nesten med én gang etter at du har bestilt, og det har vel tatt maks tre dager mellom ordrebekreftelse og sendingsbekreftelse på alle bøkene jeg har kjøpt. De sender bøkene så fort de får det til, noe som betyr at om du kjøper tre bøker på én gang kan de komme i hver sin pakke med noen dagers mellomrom, alt ettersom de er tilgjengelig på lager eller ikke.

Tenkte det kunne være fint for andre studenter/unge/folk som ikke har så mye penger som liker å lese på engelsk å få vite om denne siden, for det er i alle fall ikke så mange jeg kjenner som vet om den! Thebookdepository.com, altså.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg