Focus on the eyes


Wet n Wild Ultimate Eyebrow Kit
ELF 100pc Eyeshadow Palette
theBalm Tall, Dark & Handsome Mascara
Oriflame Volume Build Mascara

Er ikke sånn superfan av å markere så veldig under øynene, hverken med mascara eller øyenskygge, men noen ganger så fungerer det likevel. Sånn som her fikk jeg plutselig veldig bra øyenvipper, takket være Oriflame-macaraen jeg fikk i oktober-esken fra Glossybox. Kombinerer man brun øyenskygge med lyserosa eller ferskenfargede (eller en kombinasjon av begge) lepper får man en herlig look som minner meg litt om 60-tallet, for å være ærlig (tror det har noe med Gina i Med Hjartet på Rette Staden å gjøre).

MUA Lipstick: Nectar

Her har jeg ikke på meg noen annen makeup enn det på øyene og leppene, så sånn er det.

9 kommentarer
    1. Holmboe: Wow, tusen takk! Når det gjelder huden min kan jeg egentlig ikke si meg enig med deg, jeg var faktisk i tvil om at jeg skulle legge ut det nederste bildet, haha. MEN jeg kan si som så at jeg bruker nesten aldri foundation, pudder, whatever, renser med ACO Daily Cleansing Gel hver kveld og bruker Tea Tree Toner fra Lush både morgen og kveld før påføring av Tea Tree Skin Clearing Lotion fra The Body Shop. Noen ganger bruker jeg også Tea Tree Pore Minimizer fra Body Shop, men det er mest for å bruke den opp – synes ikke den har så veldig bra effekt. Tar også ansiktsskrubb 1-2 ganger i uka, da bruker jeg produkter fra LUSH eller Aco-gelen jeg nevnte over i kombinasjon med en skrubbehanske. Oi, det ble mye, men sånn gjør jeg det altså! 🙂

    2. det høres ut som at du er flink til å ta vare på huden din, da!! jeg bruker egentlig nesten aldri foundation, men renser heller aldri huden, selv ikke når jeg har brukt sminke en dag…. det er veldig dårlig 🙁 grunnen til det er at jeg er så fryktelig dårlig med slike rutiner. glemmer det ALLTID, eller så orker jeg ikke fordi jeg er for trøtt på kvelden, osv… Den ACO får jeg kjøpt på apoteket, sant? tea tree oil har jeg brukt litt av før, men merker heller ikke effekten av den…

    3. Holmboe: Rensing er faktisk ganske viktig, har ikke vært så flink før men har fått rutinene ganske godt i orden det siste året eller så. Merker en stor forbedring, i alle fall! ACO er fra apoteket ja, koster 90 kr eller noe og varer leeeenge. Jeg skrev forresten feil navn, den heter Aco Spotless Daily Face Wash 😉

    4. ja, jeg har forstått det slik! og merker det godt på huden min, at jeg hadde trengt gode rutiner for å holde den i sjakk! oi, det var jo veldig billig da! så bra at den fungerer 😀 det viser bare at en ikke trenger det aller dyreste for at det skal ha god virkning, og det er jo absolutt en bra ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg