Julegavetips: Til kjæresten

Her sliter jeg hvert år. Jeg vil finne på noe fint, spesielt, originalt. Men så har kjæresten min svært lite på ønskelista; i fjor ønsket han seg for eksempel kaffekvern. Hurra. Nå har jeg et veldig snilt mannedyr som blir glad for alt, så det er egentlig ikke vanskelig å finne gave til ham, men det blir jo kjedelig å kjøpe klær hvert år også (selv om han blir kjempeglad for det). Når det gjelder menn er det ofte kjekt å ha interesser i bakhodet, samtidig som man kan huske på at gadgets alltid blir godt mottatt!

 

 

Christmas gifts BF

Hugo Boss-klokke, fet tee (med Fresh Prince, wee!), parfyme.

 

Christmas gifts BF #2
Oh My Geek-kopp, fresht headset, skjærefjøl som ser ut som en kassett – awesome!

Og hvis du har ekstra mye å rutte med, så tror jeg ikke noen gutter jeg kjenner ville sagt nei til en iPad/tablet, iPod eller noe annet i den duren. Technology is the shit, tydeligvis. Håper du har blitt litt klokere? Forresten, jeg har jo skrevet til kjæreste, men dette fungerer jo like godt til brødre.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg