Happy Halloween!

Jepphepp, i dag er det halloween/allehelgensaften og jeg skal som vanlig jobbe (er på vei på jobb akkurat NÅ faktisk), så no costume parties for me! MEN det kan hende det blir noe i helga (er bedt på fest men får se an). 


(whi)

Det er jo VELDIG mye rart/fint/skummelt/artig man kan kle seg ut som (jeg har et sterkt ønske om å gå all in som Charlie Chaplin), og mens jeg prøvde å finne litt passende bilder på weheartit fant jeg dette:


DETTE ER SÅ MIN TYPE HUMOR, HAHAHAHA!

Noen som skal feire halloween i dag/i helga, og hva skal du evt. kle deg ut som?

4 kommentarer
    1. HAHA, Elsker det siste bildet 😀
      Nesh, blir babyshower og jobbing på apoteket. Så tviler på at vi kler oss ut på babyshowern for eksempel 😀 tihi
      – Siri

    2. Hihi, måtte trekke på smilebåndet av det siste bildet 😀 skal på Halloweenfest på Samfundet i morgen. Skal kle meg ut som Gogo Yubaqi fra Kill Bill :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg