I’ll tell you what we’re gonna do

SOUNDTRACK: Ray LaMontagne – Shelter

I går ble jeg ferdig med praksisen min. Jeg hadde “gameshow” med franskklassen min (og jeg tror de likte det), var med som assistent i en annen franskklasse og spiste påspandert lunsj med alle praksisstudentene og veilederne. Så ryddet jeg pulten, leverte bøkene mine og nøkkelen, og så dro jeg hjem.

I dag sov jeg så lenge jeg ville (slash kunne), brukte laaang tid på badet, spiste frokost og nå sitter jeg i sofaen og ser serier, drikker te og bare er online uten å ha så veldig mye jeg egentlig skal gjøre. Livet er fiiint ♥ Det er litt rart å ikke ha engelsktime å forberede seg til, eller hjemmelekser å rette, eller prøve å gjøre klar eller noe som helst lærerrelatert, men samtidig er det ekstremt godt å ikke skulle gjøre noen av de greiene. Jeg har de resterende dagene denne uka på å slappe av og gjøre meg klar til å starte med forelesninger og slikt, og de skal virkelig nytes!

Jeg har store planer om å spille The Sims (ny tilleggspakke, vet dere!), trene for første gang på flere uker(!), spise vårruller, kaaanskje se Frk. Fryd på Familien i morgen kveld, dra på kino og generelt gjøre artige ting og slappe av med kjæresten. Sistnevnte har det ikke vært så enormt mye av de siste ukene pga. praksistiden min og UKA-jobbingen hans. Men nå!


(whi)

6 kommentarer
    1. Herlig 😀 Gleder meg til tredjeåret når jeg hører at det gikk så fint med deg! Så bra 🙂 !!
      Ohh, The sims <3 Så mange gode minner fra barndommen med storesøsteren min. Vi har vel alle spillene og tilleggspakkene for sims1 og sims 2, og en hel haug fra 3. Hørtes spennende ut det med fremtiden(Dersom det er den du har) og ikke minst sims 4 😀
      xx Siri

    2. Ahh, merker at jeg gleder meg skikkelig til ferie nå… Jeg vil også nerde sims, men blir så altfor hekta! Og nyyyyydelig sang, de få sangene jeg har hørt av Ray LaMontagne er nydelige, og nå vil jeg bare høre meer. Kos deg og takk for dine sangtips! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg