Primer + Foundation (Makeup Academy)

Disse to var også med i MUA-pakken som kom i forrige uke. Jeg bruker nesten aldri foundation og om jeg bruker det har jeg en jeg liker fra Max Factor, men MUA Matte Foundation kostet ti kroner (på salg!) så jeg måtte bare prøve. Dekkevnen var ikke all verden men det synes jeg ikke om noen foundations (eller kanskje det er jeg som ikke kan å bruke slike produkter?), og i tillegg synes jeg den ga en fin glød og noe jevnhet i hudtone. Fargen passet meg forresten veldig bra, det var ikke noen fæl lukt og ansiktet ble ikke klissete/ekkelt etter påføring – hurra!

Fashionista Fashion Secret Mattifying Primer var derimot en veldig positiv overraskelse! Jeg synes denne er bedre enn bareMinerals sin, og dette produktet kostet meg 29 kr! Nå husker jeg ikke om den var på salg eller ikke, men om den var det så er førprisen nesten garantert under 50 kr, så uansett kan man kalle denne primeren et røverkjøp. Har brukt bareMinerals-pudder over og resultatet blir veldig jevnt og fint. Anbefales!

2 kommentarer
    1. Jeg har kviet meg litt for å teste disse produktene, for concealerne til merket har jeg slettes ikke likt f.eks. Men tusen takk for en super omtale, og jeg vil spesielt prøve den fra Fashionistakolleksjonen ;D
      xx Siri

    2. sarai94: Jeg kjøpte dem mest for å sjekke om de var noe tess, så jeg forventet ikke så alt for mye, men primeren var veldig god (i alle fall for min hud). Foundationen var så som så, men den kostet en tier så det gikk bra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg