The furry biker

HIHI. Dette er kuppet jeg nevnte i går, nemlig jakken OJ Jenny! Bik Bok Trondheim Torg har nemlig denne jakken til bare 299,- (egentlig 699 kr) ut neste uke. Jeg følger butikken på Instagram, og da de i går formiddag postet et bilde med jakken og nevnte tilbudet under… Ja, la oss bare si at det gikk ikke mange timene før jeg stod i prøverommet og fant ut hvilken farge jeg skulle ha.

De fins nemlig i blå, hvit, svart og grå og i to forskjellige materialer i tillegg. Jeg valgte den ullete varianten, rett og slett fordi de var så spesielle. Kombinasjonen mellom kosestoffet og det røffe bikersnittet falt veldig i smak hos meg! Stoffet er 10% ull og resten polyester, noe som resulterer i en god og varm jakke frem til vi går lenger ned på minussiden av gradstokken (da kommer dunjakken frem).

Åh, jeg er så fornøyd!

8 kommentarer

Siste innlegg