A1-konsert!

Å ja, dere leste riktig – ikveld skal jeg på konsert med A1! Whoop whoop! Bare for å komme i fjortismodus tar jeg med meg rusbrus til vorspielet (ok, who am I kidding, det er jo det jeg liker best nå også). Nå blir det mye webcam her om dagen, men det er for dårlig lys inne til at det blir noen spesielt bra bilder uansett. Synes ikke noe om det sjæl, men dårlige bilder er bedre enn null bilder. Anywho, om dere vil bli med på nostalgien så hør disse:

A1 – Same Old Brand New You

A1 – Like A Rose

A1 – Caught in the Middle

Visste dere forresten at A1 ga ut et album i 2012? I’m like “whaaaaaaat”.

I dag gjorde jeg forresten tidenes KUPP på Bik Bok. Nå er det ikke sånn at jeg har for få jakker, men dette var et tilbud jeg bare måtte slå til på. Opsi. Dere får se i morgen!

6 kommentarer

Siste innlegg