Lipstick swatch

Dere husker kanskje at jeg fikk noen nye leppestifter i forrige uke? Vel, her ser dere de forskjellige fargene på:


No. 16 //  Fashionista // Alive

Når det gjelder kvalitet skuffer jo ikke Makeup Mekka, det er jo en grunn til at jeg nå har flere leppestifter derfra enn jeg kan huske! Rimmel er et merke jeg ikke har vært borti leppestiftene til før, og jeg ble ikke sånn superimponert, egentlig. Fargen er helt nydelig; en delikat rosafarge som passer veldig fint til meg og fargene mine, men det er veldig lett at den samler seg i “klumper” på leppene. For meg som er litt perfeksjonist OG som oftest har dårlig tid om morgenen er ikke dette et heldig trekk ved en leppestift, men resultatet blir sånn noenlunde om man bruker fingrene eller pensel i stedet for å påføre direkte med stiften. Så da vet vi det!

5 kommentarer
    1. ahh, for noen dødsfine og lekre leppestifter. Liker makeupmekka sine ekstremt godt, og ellers er store favoritter NYX, Mua(ikke alle, for noen er for glitrende til min smak) og ellers MAC. Har sikkert fire stykker fra MAC, men ekstremt dyrt og ikke minst er det blitt dyretestet 😮 Skuffende
      xx Siri

    2. sarai94: Jeg synes ikke jeg bruker leppestift nok til å ha samvittighet til å bruke så mye penger på f. eks. MAC sine, så da er Makeup Mekka et veldig bra alternativ. NYX er også bra, mens MUA sine liker jeg ikke så ekstremt godt. De er helt greie, men kan ikke måle seg med Makeup Mekka! Ersj, dyretestet liker vi ikke 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg