Little Miss Important

Hei og hopp!

Her er jeg på kontoret mitt (føler meg rimelig VIP når jeg sier: “skal bare på kontoret og hente noe”, “åja, da kan du jo bare komme bort til kontoret mitt etterpå”, “treffes på kontoret!”. Det er jo litt voksent? Noe som ikke er så voksent er kanskje å sitte og ta bilde av seg selv med webcamera på kontoret, men pytt-pytt: Er man blogger, så er man blogger!

Håper dere får en fin dag (i Trondheim er det nydeligv høstvær for tiden), så skal jeg kose meg med både veiledningssamtale, engelskundervisning og badevaktjobben. Wopee!

1 kommentar
    1. Haha, litt ironisk at du da sitter med kameraet 😀 Hadde nok gjort det selv da, er man blogger så er man blogger som du sier ;D
      xx SIRI

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg