Looks like autumn

Nok en uke, nok en mandag. Tenk, dette er min tredje uke i praksis, allerede! Tiden flyr når man har det gøy (og når man har mye å gjøre). Nå er det siste innspurt og så har jeg faktisk høstferie! Neimen ikke verst å ha praksis, altså, tatt i betraktning at jeg sikkert hadde hatt forelesninger om jeg hadde normale skoleuker. I tillegg er det faktisk første året at videregående har full uke høstferie (i alle fall den jeg jobber på), så det vil jeg si var flaks.

Som noen kanskje ser har jeg fikset pittelitt på designet for en gangs skyld, denne gangen ble det bare endret header og font i overskrifter. Vil gjerne tipse dere om Google Fonts, en lett og bra måte å finne nye fonts til å bruke på bloggen! Steg for steg blir du fortalt hva, hvor og hvordan du skal gjøre det, og så er det så mange fine!

Starter dagen med en kopp te og litt inspirasjon fra Lookbook, høstmoten er uten tvil den fineste! Nå er det riktignok innmari kaldt i Trondheim så man velger som oftest varme foran good looks, men det er jo fint å drømme. Neei, nå må jeg jobbe litt, skal ikke undervise i dag men planlegging må til for de neste dagene! Hva skal du i dag?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg