Give me a moment, some kinda mysterious

The Killers – Shot At The Night – ny Killers-sang, hurra! Litt mer 80s-vibes enn til vanlig, og jeg liker det. Musikkvideoen var også fin, så da er jeg fornøyd! (og hvis dere ikke har skjønt det så er The Killers-favorittbandet mitt og jeg kan typ alle sangene deres)

Nå er jeg nettopp ferdig med dagens franskundervisning, som gikk ganske bra i mine øyne. Kan flere og flere navn, og de har begynt å rekke opp hånda når jeg spør om ting, osv. Det liker vi! Sola skinner og jeg er glad, ha en fin dag!

4 kommentarer
    1. Ahh, The Killers 😀 Mitt andre store favorittband og som jeg sa til en vennine av meg for mangemange år siden- Jeg ønsker at en av sangene deres, spesielt Read My Mind, skal bli innspilt i bryllupet mitt eller begravelsen min, for den betyr så mye for meg : )
      Håper du får en fin dag, og jeg skal boltre meg inne med semesteroppgaven. Typisk når det er fint vær : s
      xx Siri

    2. sarai94: Åh ja, de er helt fantastiske! Kan høre annen musikk og etter hvert bli lei, men The Killers blir jeg aldri lei av – spesielt Sam’s Town har blitt kjørt noen runder i platespilleren min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg