Sweater weather


(whi)

Brrr, i dag er det iskaldt! Måtte faktisk ta frem den mellomtykke jakken. Akkurat nå sitter jeg på kontoret mitt (VIP all the way!) og prøver å planlegge nok en engelsktime, men det er faktisk ikke så lett å variere og gjøre en faktatekst så innmari interessant. I tillegg ble mye av gårsdagens økt brukt til å lese, så jeg får prøve å finne på noe annet i dag! Etter timen må jeg dra rett til badevaktjobben, akkurat som i går. Kjenner at disse praksisukene betyr en hel del jobb og en dasj stress i tillegg, det er jo tross alt meningen at dette skal være en heltidsjobb, men jeg har altså en deltidsjobb i tillegg, og da blir det litt mye, i alle fall på onsdager og torsdager. Vel vel, sånn er det bare med den saken, jeg trives i alle fall! Ha en flott dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg