Her kan jeg sove litt

SPUNDTRACK: Unnveig Aas – The Bottomless Sea

I dag har jeg vært på “jobb” (altså praksisskolen) fra kvart på åtte. Kom hjem for en drøy time siden til to pakker i postkassa og litt mat i form av tacokjøttdeigrester fra i går med pasta til. Og nå ble jeg veeeldig trøtt, så jeg tror jeg skal ta en liten powernap. Skal tross alt på trening med Milie ikveld, og da er det greit å ha litt ekstra energi!


(whi)

Det ble faktisk så jeg fant meg veske i går, så den skal dere få se litt senere. Ble veldig fornøyd i alle fall! Men nå må jeg legge vekk PC-en før jeg sovner. Hatt en bra dag?

4 kommentarer
    1. aww, dette bildet var bare sååå søtt : D elsker kattepuser, tihi ^^’
      Ja, jeg har hatt en helt grei dag. Men nå må jeg hive meg over bøkene, haha 😀 Gleder meg til å se vesken forresten ^^’
      x Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg