I finally found you, my missing puzzle piece

Nå trodde der kanskje jeg skulle skrive et klissete kjærlighetsfylt innlegg om kjæresten min, men der tok dere feil! Det blir kanskje en del luw, men min store kjærleik er akkurat nå en veske. Rettere sagt den perfekte skoleveska (for meg, i alle fall) 🙂

Det startet med at jeg fant denne i H&M-katalogen som ankom på mandag. 25% kan jo faktisk utgjøre en del, så jeg klippet den ut og begynte jakten. Jeg hadde jo allerede valgt meg ut fire stykker som potensielt kunne gå an, så nå var det bare å ta med en perm/mappe/det største som skal ned i vesken og teste ut i butikk.

Jeg gikk først til Trondheim Torg, der de hadde tre av fire. Fant til slutt ut at det kun var én som var fin og stor nok, men dessverre hadde de den bare i grønn i den butikken. On to the next one, nemlig H&M Mercur. Der hadde de også kun grønn igjen, selvfølgelig. Jeg lot meg ikke stoppe, så jeg travet bortover til H&M Solsiden, mitt siste alternativ. Og der vettu, der hadde den den! Jeg tror jeg kjøpte den aller siste svarte vesken i hele Trondheim, og gud, så fornøyd jeg ble!

Bildene ble nokså dårlige, kameraet ville ikke helt idag 🙁

Som dere ser går det an å justere litt på størrelsen alt etter hva man har behov for. Akkurat nå, når jeg har med meg alt mulig av bøker frem og tilbake, lukker jeg ikke igjen på sidene slik at jeg ikke skal sprenge noe i stykker, men etter hvert som jeg har kommet meg i orden på kontorplassen min (ohyes, vi har egen arbeidspult på et eget kontor for praksisstudenter) så er det ikke nødvendig å drasse med alt frem og tilbake hver dag. Skulderreimen er avtagbar, og alt i alt virker den veldig solid i forhold til fester og materiale generelt.

Siden jeg brukte rabattkupongen betalte jeg 300 kr i stedet for 399,-. Hurra!

4 kommentarer
    1. ohh, det var en superfin, elegant og klassisk veske 😀 Likte den kjempegodt, og størrelsen var stor og flott! Typisk at det var den siste da, haha 😀
      x Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg