Hei, dere!

Det er så gøy å blogge for tiden! Det daglige lesertallet har faktisk blitt det dobbelte av det det var for ca. en måned siden, og dere er såå flinke til å kommentere! HURRA! I tillegg kommer det spørsmål om diverse tema jeg kan ta for meg, noe jeg setter veldig stor pris på – det er faktisk ikke så lett å finne på noe nytt hele tiden. Man vil jo gjerne variere utover innkjøps- og outfitinnlegg, også!

Jeg vil egentlig bare si takk for at dere stikker innom, jeg blir så glad og det er så mye mer givende å publisere innlegg når man faktisk får respons. Med det samme jeg driver og forholder meg så direkte til dere har jeg veldig lyst til å høre litt om deg; hva heter du, hvor gammel er og hva er favorittmatretten din? (dette er noe vi lærte i pedagogikken, litt artigere enn å si hvor du kommer fra)

Jeg heter Julie Bettina, jeg er 22 år gammel og jeg eeeelsker vårruller.

Og sånn ser jeg ut.

Sååå…. Hvem er du?

9 kommentarer

Siste innlegg