Just a teensy bit of shopping

Sportstopp og SUPERMYKT skjerf fra H&M, ansiktsmasker og Diesel Loverdose fra Cubus.

Denne lukter som HIMMELEN. For å beskrive litt bedre:
“The very composition is floral ? spicy, opening with star anise and mandarin. Sambac jasmine, licorice and gardenia petals form the core of the composition, placed on an oriental base of amber, vanilla and woody notes.”
OGSÅ kostet den 200 kr, som er mye bedre enn 320,- som originalprisen var. 

Nå sitter jeg og koser meg med Awkward på MTV og banan med vaniljesaus. Mmmm! Mannedyret mitt er på fezt, så jeg koser meg med en alenekveld. Har store planer om å ha på ansiktsmaske, drikke litt te og bare slappe av. Ha en fin kveld!

EDIT: IKKE se American Horror Story når du er alene hjemme på kveldstid. Jeg kommer til å ha mareritt i natt 🙁

8 kommentarer

Siste innlegg