Perfect

Her er den, den perfekte jeansshortsen! Highwaist og likevel lang nok til at rumpa ikke “detter ut” som noen velger å si det, men samtidig er den kort-kort. Jeg kjøpte den (selvfølgelig) på eBay (her), og var enormt heldig med størrelsen! Jeg bestilte i str. M og den passer perfekt alle steder, uten å presse eller være for stor. Den kostet litt i overkant av hundre kroner, noe jeg syntes den var vel verdt da jeg fikk den: Den ser skikkelig kul ut og materialet er ordentlig, nokså kraftig dongeri.

Selgeren har under 98% positiv feedback, noe jeg ikke skjønner noe av utifra min handel, men andre har tydeligvis hatt dårligere erfaringer med denne selgeren enn meg. Men det trenger altså ikke å bety så mye om en eBay-selger har 97-98% feedback, jeg har opplevd dårlige varer/etc. fra toppselgere også, så det tallet tar jeg litt med en klype salt (men jeg går som regel ikke under 98 uansett).

Ah, fornøyd!

20 kommentarer

Siste innlegg