26/8

Ny uke, dere! Nå er jeg endelig kommet inn i normal døgnrytme, så jeg våknet klokken sju heeelt av meg selv. Sju er riktignok tre timer før jeg har forelesning, men nå sitter jeg altså her og ser Orange is the New Black så jeg skal ikke klage.

Apropos ingenting, gjett hvem som har bursdag på onsdaaag! 😀 (det e æ det sjø!)

New week, everyone! I’m a happy earlybird again, getting up at seven when my first lecture is at ten. Free time means watching Orange is the New Black, so I’m noy going to complain! And guess what, someone has a birthday this Wednesday! (and it’s me, ME ME ME!)

8 kommentarer
    1. Du er heldig! Hadde forelesning klokken kvart over åtte, og skal love deg at jeg ikke sto opp av meg selv. Kommer til å hate annenhver mandag framover. Har et seminar fra klokken 5 til 7 på kvelden, herrejesus :p
      – Siri

    2. sv- Ja, samme faget ja! Synes hittil at det er det faget som er best for å si det slik. Har POL1000, statsvitenskap i tillegg. Det er så vanskelig :S

    3. SV- Det var ikke akkurat det jeg ønsket å ta. Alle lektorer i samfunnsfag må ha litt grunnkunnskap i statsvitenskap og sosiologi. Så fort jeg er ferdig med dette faget velger jeg sosiologi som hovedfag for å si det slik! Var derfor jeg valgte samfunnsfag for svingende, haha 😀
      Alle tidligere førsteårselever i samfunnsfag sier det samme. Det er og blir det værste ved utdanningen har de sagt, uff 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg