Blue Jeans

Soundtrack: Lana Del Rey – Blue Jeans

OH MY GOD, jeg elsker disse jeansene! Jeg ble jo helfrelst da jeg kjøpte min første Super Flex (grå i modellen Higher) i høst eller når det var, så det gikk ikke så lang tid før det ble en til (svart Higher) og så rasket jeg med meg nok et par (mørk blå Higher) (jeg liker høyt liv) da de hadde 50% på hele butikken her en gang i vinter/vår. Og nå:


(en veske med nagler på klarte å lage fine “riper” på baklomma, som dere kanskje ser…)

Denne gangen i modellen Funk i lys blå! Jeg hadde egentlig gitt opp lavt liv da de glir ned og/eller gir meg tidenes lovehandles (mener ikke at jeg er tjukk, men de har liksom presset på feil sted), men så stakk jeg innom Bik Bok for en stund siden bare for å prøve denne buksa og se om den var fin. De hadde den bare i S som ble litt stort (I was like “whaaaat!?”) så jeg la inn en bestilling på et par i XS på bikbok.no, og det gikk ikke mange dagene før jeg kunne hente pakken. LYKKE ♥

14 kommentarer
    1. Ohh, det var en superfin og klassisk bukse : D Kan brukes til så og si alt! Buksene fra Bikbok blir jeg dessverre sprø av. Noen ganger finner jeg størrelsen min( som stemmer med det jeg bruker) og så er det andre bukser som ikke passer til meg selv om jeg prøver alt fra XS-XL. Det er ulempen med å ha en smal midje men stor rumpe og legger 🙁
      – Siri

    2. sarai94: Jeg er som oftest en S, men har ofte problemer med at bukser er for vide i livet og smale på legger/lår (og ofte er de veldig smale i rumpa også!). Super Flex er veeeeldig kjekt for meg fordi det er så elastisk, så da kan jeg faktisk velge bukser som er smale nok i livet uten å streve som en gal for å få den oppover lårene og over rumpa! 🙂

    3. SV- Ohh, ja da får jeg prøve de buksene 😀 Har blitt så lei av BikBok sine bukser at jeg rett og slett har gitt opp :/ Jaja, får prøve dem 😀 takker!

    4. sarai94: De koster ganske mye da, jeg synes i alle fall 499,- og 599,- er ganske mye for bukser, men jeg synes det er bedre å heller bruke litt penger på et par stykker som faktisk er gode å bruke (og som holder fasongen) enn å kjøpe mange til et par hundrelapper som mister formen og som man ikke føler seg 100% vel i. 🙂

    5. sv- Ja, jeg bruker vanligvis ikke så mye penger på bukser jeg heller :p Favorittbuksen min er liksom fra pimkie og kostet 150 kroner, haha. Men burde vel brukt pengene på noe som jeg vet holder. For den fra Pimkie var jeg nok ganske heldig med, for den har en fin form selv etter 2 og et halvt år 🙂 !

    6. Dæven, den satt fint på deg, haha 😀 Med meg og størrelser går det som regel andre veien xD Noen butikker som f.eks Cubus sine bukser får jeg på meg, men den samme størrelsen i Bik Bok er klin umulig. Merkelig de greiene der :-p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg