Fikse, rydde, selge, gi bort

I dag stod vi opp uvanlig tidlig (før 10!), så jeg hadde masse tid og egentlig ikke så mye å gjøre. Derfor tok jeg limet fatt og fikset diverse ødelagte småtterier, pyntet et nytt mobilcase, sprayet smykker med hårspray for å unngå misfarging, sydde inn ermene på en skjorte slik at den passet litt bedre (første gang jeg har kjøpt noe på eBay som var for stort), vasket klær, ryddet litt og funnet noen ting som godt kan gå til Fretex i stedet for å ligge ubrukt hjemme hos meg.

Og så tenkte jeg over alle skoparene mine og fant ut at jeg godt kunne prøve å selge tre av dem (kunne strengt tatt solgt flere, men… babysteps). Kanskje jeg har noen Trondheimslesere som vil ha?

Ubrukt, 50 kr // Ubrukt, 100 kr // Brukt én gang, 150 kr
Alle skoene er i str. 38 og kan hentes i Midtbyen.

Jeg vurderer også å selge Jeffrey Campbell Lita Spikes-paret mitt da de er akkurat litt for store og blir dermed litt ubehagelige å gå med. MEN de er så kule og jeg kan jo bruke dem med litt tykkere sokker i til høsten…? Klarer ikke å bestemme meg, så de forblir mine for en stund fremover i alle fall! (det skoparet i midten på bildet over er jeg også litt usikker på om jeg skal selge eller ikke, vi får se om noen melder sin interesse!)

Har du hatt en fin helg? 🙂 Det er forresten kjempefint å vite at jeg har fri i over en uke fremover, hi hi hi!

I’m seriously bad at remembering to make an English translation… Sorry! Better late than never, right?
Anyways, been spending this Sunday at the apartment, cleaning, fixing stuff, glueing broke stuff, sewing, doing laundry and making the decision to sell some of my shoes since I never use them. Like, literally. I hope you’ve had a great weekend, and have to add that I’m psyched to have the entire upcoming week off, no work and no plans besides giving blood and a doctor’s appointment. Wopee! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg